I jeszcze jak! W wypełnionym po brzegi Teatrze @OFF Theater w rytm gęstych basów i syntezatorowych brzmień Immortal Onion – młodego polskiego tria jazzowego, które wspólnie z saksofonistą Michałem Janem Ciesielskim promuje swój nowy album Screens pierwszy raz w Austrii.
W Polsce lubimy cebulę – ale nieśmiertelne cebule to jednak krok wyżej. Każdy, kto płacze, płacze wyłącznie przez wzruszenie nostalgicznymi frazami kawałka Bitter habits, kogo boli brzuch, wyłącznie z powodu tłustych basów w utworze Screens.
Zespół doskonale wie, co znaczy budowanie własnej marki – obok czterech dobrze recenzowanych albumów zwracają uwagę elementy wizualne: logo cebulowego spadochronu i dizajn najnowszego albumu Screens projektu warszawskiej artystki MARTISZU (dostępne również na LP w limitowanej edycji) umacniają tylko tożsamość zespołu i zachęcają fanów, w dobie streamingów, do zdobycia płyt CD, LP, a także T-shirtów i innych gadżetów.
Nieśmiertelne Cebule nie były po raz pierwszy w Wiedniu. Debiutując w zeszłym roku w klubie jazzowym ZWE, przekonali do siebie lokalną publiczność swoją muzyką i zdobyli ich sympatię, co widać było na koncercie i afterze.
![](https://instytutpolski.pl/wien/wp-content/uploads/sites/2/2022/04/P1024319-scaled.jpg)
![](https://instytutpolski.pl/wien/wp-content/uploads/sites/2/2022/04/P1024293-scaled.jpg)
![](https://instytutpolski.pl/wien/wp-content/uploads/sites/2/2022/04/P1024287-scaled.jpg)
![](https://instytutpolski.pl/wien/wp-content/uploads/sites/2/2022/04/P1024317-scaled.jpg)
![](https://instytutpolski.pl/wien/wp-content/uploads/sites/2/2022/04/P1024312-scaled.jpg)
![](https://instytutpolski.pl/wien/wp-content/uploads/sites/2/2022/04/P1024313-scaled.jpg)
![](https://instytutpolski.pl/wien/wp-content/uploads/sites/2/2022/04/P1024283.jpg)
![](https://instytutpolski.pl/wien/wp-content/uploads/sites/2/2022/04/P1024325.jpg)